„Geras žmogus – tai dar ne profesija....“
Medicinos atstovų atranka
- Vykdomos kandidatų atrankos medicinos atstovo pareigoms užimti visoje Lietuvoje;
- Dalyvavimas atrankoje – nemokamas;
- Pagrindiniai vertinimo kriterijai – gyvenimo aprašymo duomenys, profesionalių konsultantų įvertinimas pokalbio metu, užpildytų klausimynų (anketų) rezultatai;
- Tinkami kandidatai pakviečiami dalyvauti MBC organizuojamuose Medicinos atstovų parengiamuosiuose kursuose.
Medicinos atstovų parengiamieji kursai
- Pravedami baziniai mokymai medicinos atstovo pareigoms užimti, kuriuose kandidatai įgauna būtinas teorines bei praktines žinias, reikalingas šiam darbui atlikti;
- Mokymus veda profesionalūs konsultantai, dirbantys šioje srityje;
- Kursai vyksta tik šeštadieniais, jų trukmė – 24 valandos;
- Baigusiems kursus išduodami sertifikatai;
- Atrinktiems ir apmokytiems kandidatams padedame įsidarbinti.
PROGRAMA
Įvadas į kursą. Programos tikslai ir uždaviniai.
Kaip būti patraukliu darbdaviui? Medicinos atstovo tikslų išsikėlimas, nustatymas, surangavimas.
Gyvenimo aprašymas (CV), motyvacinis laiškas, atrankinis pokalbis. Medicinos atstovo vertinimo kriterijai. Medicinos atstovo pareigos, teisės, siekiai.
Pasaulio ir Lietuvos farmacijos rinka. Farmacinės kompanijos, jų atstovybės Lietuvoje, šių kompanijų struktūra, tikslai, darbo metodai, vieta vaistų rinkoje. Farmacijos rinkos analizė, pagrindinės produktų grupės. Farmacinę veiklą reglamentuojantys teisė aktai. Ligų bei vaistų klasifikavimas.
Profesionalus medicinos atstovas.
Medicinos atstovo darbo planavimas ir organizavimas. Pasiruošimas. Įvaizdžio kūrimas. Vizitai, jų klasifikavimas. Strategijos formavimas. Klientų tipai. Klientų poreikių nustatymas, aktyvizavimas ir išvystymas. Klientų poreikių patenkinimas. Kliento poveikio individualūs metodai. Pardavimo technikų naudojimas.
Darbas su įvairiomis produktų rūšimis. Vaisto paskirties, kainos, kompensavimo aspektai. Brangūs ir pigūs produktai. Receptiniai ir bereceptiniai vaistai. Naujų produktų įdiegimas. Darbas su “senu” produktu.
Pardavimas ir prezentacija. Pasirodymas prieš auditoriją. Auditorijų tipai. Seminaras, asmeninis pardavimas, derybos. Prezentacijos bei pardavimo technikos. Klausimų naudojimas prezentacijos metu. Prieštaravimai. Pagalbinės priemonės, pasiruošimas konkrečiam vizitui.
Reziume ir sertifikatų įteikimas.