Medicinos Biznio Centras
Medical Business Centre
Norintiems tapti MA
Dirbantiems MA
Vidinių mokymų temos

 

„Fabrikuose gaminami vaistai, vaistinėse parduodama viltis....“

 

 

1. PROFESIONALUS MEDICINOS ATSTOVAS. Kas rodo medicinos atstovo profesionalumą, kaip tapti profesionaliu? Medicinos atstovo darbo organizavimas. Būdai bei priemonės, padedančios pasiekti užsibrėžtus tikslus.

 

2. Medicinos atstovo darbo organizavimas.

Kaip planuoti medicinos atstovo darbą. Kaip atrinkti tai, ką būtina padaryti, kaip atlikti tai maksimaliai efektyviai, kaip pasiekti užsibrėžtus tikslus. Klientų rangavimas, etapiniai tikslai, patikra, analizė. Darbo kiekybės, kokybės bei kryptingumo santykis medicinos atstovo darbe.

 

3. Pardavimo ciklas medicinos atstovo darbe.

Sistema, įgalinanti efektyviai dirbti, siekti tikslų, vengti klaidų, planuoti bei numatyti  perspektyvą.

 

4. Prieštaravimai medicinos atstovo darbe.

Kokie jie, kaip į juos reaguoti, kaip įveikti?

 

5. Klausimų naudojimas.

Kam reikalingi klausimai? Bendravimo stilius ar apklausa. Užduodamų klausimų tikslai. 

 

6. Subalansuotas darbas tarp poliklinikos, ligoninės ir vaistinės.

Kaip ir  kokiuose objektuose dirbti, kad būtų maksimizuojamas pardavimo efektyvumas, taupomas laikas ir lėšos.

 

7. Medicinos atstovo darbas vaistinėse.

Strateginės ir paprastos vaistinės. Situacijos tyrimas vaistinėje. Klausimai, pateikiami vaistinėje. Pardavimo darbas vaistinėje.

 

8. Kaip įveikti eiles?

Racionalaus darbo planavimas poliklinikoje.

 

9. Trumpas vizitas.

Kaip realizuoti efektyvų vizitą - 30 sek., 1 min., 3 min., 5 min. Trumpo vizito įvertinimo kriterijai.

 

10. Kaip pristatyti produktą?

Produkto privalumų, kaip naudos klientui, pateikimas. Brendo naudojimas. Teisingas turimos pagalbinės medžiagos panaudojimas.

 

11. Kaip prašyti palankumo recepto išrašymui?

Kada prašyti recepto išrašymo? Kaip prašyti?

 

12. Darbas su “senu produktu”.

Kaip dirbti su seni produktu? Ką ir kaip sakyti einant pas gydytoją kelintą, kelioliktą kartą apie gerai jam žinoma vaistą. Kaip jį sudominti?

  

13. Gydytojo kontrolė. 

Kaip kontroliuoti gydytoją, jo žinias ir receptų išrašymo lygmenį. Ar iš tikrųjų gydytojas viską žino? Klausimai gydytojo kontrolei.

 

14. Darbas su problemiškais klientais.

Kada klientą galima laikyti problemišku? Atstovo atsakomybė. Problemiškų klientų klasifikavimas. Darbo su problemiškais klientais būdai.

 

15. Kaip parduoti vizito metu? 

Pardavimo technikų naudojimas vizitų metu. Kliento poreikių išsiaiškinimas, aktualizavimas ir patenkinimas.

 

16. Įvaizdžio kūrimas.

Įvaizdžio reikšmė pardavimo procese. Korporacinis ir asmeninis įvaizdis. Kada ir kaip kurti teigiamą, bet skirtingą įvaizdį.

 

17. Individuali strategija kiekvienam klientui.

Kaip nustatyti individualią strategiją. Vizija kiekvienam klientui. Vizitas, kaip strategijos žaliava. Gydytojų “bylos” kaip pagalbinė medžiaga strategijos užtikrinimui.

 

18. Darbas su grupe.

Kaip atlikti grupinį vizitą su 2, 5, 9 gydytojais vienu metu?

 

19. Pasisakymas prieš auditoriją.

Kaip atlikti efektyvią prezentaciją konferencijos metu ar didesnėse auditorijose. Pasiruošimas. Įvadas, dėstymas ir užbaigimas.

 

20. Pardavimas telefonu.

Kaip vykdyti efektyvius pardavimus telefonu? Eiga, trukmė, rezultatyvumas, metodai. Šio pardavimo tikslai.

 

21. Susitarimas vizitui.

Motyvacija išankstiniam susitarimui. Kaip susitarti susitikimui. Metodai.

 

22. Efektyvios derybos.

Diagnostika. Derybų struktūra. Derybų vedimo taisyklės. Derybų technikos, strategijos, kontrstrategijos, taktiniai veiksmai. Argumentavimo technikos.

 

23. "Servisas". Aptarnavimas po pardavimo.

Kliento “priežiūra” po pardavimo. Kliento išlaikymas, motyvavimas. Klaidos ir jų išvengimo būdai.

 

24. Informacijos siuntimas.

Informacijos klientams siuntimas paštu, el. paštu, faksu, per trečius asmenis. Reikalavimai, pagrindinės taisyklės, mandagumo formulės, pagrindinės klaidos.

 

25. darbas su Korumpuotu gydytoju.

Darbas su „prašančiais“ gydytojais. Kaip nesugadinti santykių bet ir neviršyti gydytojo naudingumo koeficiento. Kam, ką, kada reikėtu duoti ir kodėl. Skolos sąvoka.

 

26. Farmacinę veiklą reglamentuojantys teisės aktai.

 

27. Efektyvus laiko panaudojimas.

Kaip efektyviai planuoti savo darbo laiką.

Kaip efektyviai planuoti ir kontroliuoti savo pavaldinių laiką. 

 

28. Kontrolė. savikontrolė.

 

 

29. Medicinos atstovo ETIKA.

Apie kompanijąMA mokymų centrasMA samda ir nuomaMA patikraMA treniravimasKitos paslaugos
All Rights Reserved...